Sonntag, Juli 02, 2006
posted by ChliiTierChnübler at 01:25

Labels:

 
29 Comments:


At 7/02/2006 09:33:00 AM, Anonymous Anonym

Heeey Du!

Isch e gueti Zyt gsi am Märetfescht. Merci hesch mini Föteli nid ufeglade. Wie gseit, I öppe 4 Monat chasch de viellech :)

Me gseht sich.

-Mischi

 

At 7/02/2006 06:13:00 PM, Anonymous Anonym

Ha ! Heit dir ne erkännt ? Mr. Meteoman!
Bekum ich ächt sNummerli vom Cécile sis Händy?

 

At 7/02/2006 06:47:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mischa: Sali Misch, ja war schön Dich wieder mal zu sehen! Ist ja immerhin ein halbes Jahr her seit dem Weihnachtsessen. In Zukunft kommst Du aber wieder öfers mit, gäu.
Und übrigens, Du hast Dich wirklich sehr positiv verändert!

 

At 7/02/2006 09:26:00 PM, Anonymous Anonym

tja, anonymous. ig ha das Nümmerli. aber da du jo anonymous bisch, weiss ig jo nid, waem igs muess gae...
du chasches choufe (ib bi b[i]e[r]stechlech) oder mir shandy claue..

und übrigens, irgendöbbis isch mit em Fall vo daem Possesivpronome vou i dHose...

 

At 7/02/2006 09:43:00 PM, Anonymous Anonym

Tschordi...hör uuf suufe. Und säg mir ig bi Sexy, Sexy WIE NE MOORE!

Sorry Frou Tierärztin, wott öiches Blog nit verunstantalte, aber er söu's säge!

P.S. I HATE YOUR AUTHENTIFICATION SYSTEM. IT FUCKING SUCKS GOAT BALLS! Gäng die Buechschtabefolge igäh...

P.P.S. 7'39'' isch wunderschön gschriibe. Ig cha das numme in änglisch....

 

At 7/03/2006 08:50:00 AM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mr. Meteoman: Soso, ein bisschen Bier und das arme Céline muss mit fremden (Wurst-)MMS rechnen :-D Ist das die Rache für viele Spätdienste weil das Fröilein für's 10vor10 Wetter von Dir gehätschelt werden musste?!
Was machen wir nur mit Dir, heiheihei...
Übrigens überlege ich mir einen MeteomanFanclub zu gründen, Bildmaterial wäre ja genügend vorhanden, ich hab's nicht gezählt aber Du beherrschst gewiss 18 Arten mir die Zunge rauszustrecken auf Fotos. Gut Wetter!

@Misch: Tja die Wahl bestand darin, am Morgen jeweils SPAM Comments zu löschen oder den Commentpostern einen gewissen markinalsten Intelligenztest zuzumuten. Scheinst ihn ja bestanden zu haben *thumbs up*

 

At 7/03/2006 09:27:00 AM, Anonymous Anonym

Hallo

Ach Chnueblerin, so ein Schnüggel...

7'39'' war wie ein 5-gang Menu der Sinne. "Der erste Kuss" ist auch ein schöner Text. Du hast eindeutig deinen Beruf verfehlt...
Schade beantwortest du meine Emails nicht mehr, aber ich bin ja selber schuld dass ich so nen Shit zusammengeschrieben habe und diese Fotos geschickt habe, du Vegi du *lach*
LG Mauro

 

At 7/03/2006 11:03:00 AM, Anonymous Anonym

Auch der Spiderman würde gerne mit dem ChliiTierChnübler eine Becher mit Bier vertilgen oder sich an einem Glas Wein erlaben .. sich amüsieren!
Ob das jemals der Fall sein wird? Der Schrecken der Welt ist all gegenwärtig und beschert dem Spiderman wenig Freizeit um sich zu präsentieren.
Was ist, für einen Laien ein ' Märetfescht'?

 

At 7/03/2006 12:27:00 PM, Anonymous Anonym

@Mischa:
du bisch Sexy, Sexy WIE NE MOORE. You are a sexy devil.
@Simi:
ig haett em daenk die auti gae... die wo au dr DJ Antoine hed und dä isch übrigens schuld, dass si jetz e neui nummere hed :-)
Thema Zunge: du hesch haud e Fott-tigg. und da ig finge, Handys soette nume zum telefoniere si, dueni das daementsprechend würdige. :-)
@Spiderman: Märetfescht isch Märetfescht. No frooge? stöu dr e chlini stadt vor, mit ere agglo vo oebbe 70'000 lüt. denne stöusch dr e Zähringeraltstadt vor. denne stöusch dr 10'000 lüt vor wo i dene gasse umestöi und ässe und trinke. drzue musig lose und eini fingsch sicher, wo das aues fötelet :-)

 

At 7/03/2006 12:49:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mr. Meteoman: jaja, und wer hat mal gesagt, dass er NIE, aber wirklich NIE ein Natel kaufen würde - hää wer hat's gesagt?

@Spiderman: dann schick doch der Chnüblerin mal ein Foto, aber bitte ohne Maske ;-)

 

At 7/03/2006 03:23:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

Übrigens danke Mischa, habe es tunlichst vermieden, das phonetische ausgedeutschte Synonym für Sechs nicht zu verwenden auf dem Blog. Seit deinem Kommentar sind die Hits um 23% gestiegen...

 

At 7/03/2006 04:52:00 PM, Anonymous Anonym

ig ha doch keis Natel kouft, sondern es Abo. Und es isch kei Fotiapparat.

 

At 7/03/2006 05:16:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mr. Meteoman: Aber glich bisch statt am telefoniere drmit geng am SMSle. Hesch ja am Märetfescht meh SMS becho als dr Kampfsingle. Übrigens wo hätt i bitteschön i mim Röckli söue es Natel plus e Fotoapparat verstoue, so isch das für üs Froue scho gäbiger, all-in-one

 

At 7/03/2006 05:26:00 PM, Anonymous Anonym

Gröööööhl - all-in-one, inklusive Vibra

 

At 7/03/2006 05:28:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Clark Kent:
Nein, ist leider nicht wasserdicht das Natel...
hejhej nicht am arbeiten?

 

At 7/03/2006 05:28:00 PM, Anonymous Anonym

Ey, geits no?


@Misch: Tja die Wahl bestand darin, am Morgen jeweils SPAM Comments zu löschen oder den Commentpostern einen gewissen markinalsten Intelligenztest zuzumuten. Scheinst ihn ja bestanden zu haben *thumbs up*

Due nid so intelligänt überheblich, süsch gits s'nöchscht mou grad uf e Ranze! Promise >:)

 

At 7/03/2006 05:32:00 PM, Anonymous Anonym

@Chnübler: 23% gstige? Dasch doch guet, bisch eh Hit-Ge...das darf ig jetzt nid schriibe, süsch isch nächhär + 245%. Hehehe :)

 

At 7/03/2006 05:32:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mischa, hab keinen Ranzen sorry, wie wär's mit Hüften?

 

At 7/03/2006 05:35:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mischa, wäre ich Hit-Gei.. würde ich wohl ein bisschen mehr Auschnitt zeigen, oder?

 

At 7/03/2006 05:39:00 PM, Anonymous Anonym

@Chnübler: Jede het e Ranze. Das isch eifach so. Usserdäm, uf'd Hüfte houe tuet sicher weh, und das wei mir jo nid. Und das wägem Usschnit weiss ig nid...viellecht chasch es jo mou mit em ne "Wurscht"MMS probiere...hihi.

 

At 7/03/2006 05:45:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Mischa: Keine Angst, Du weisst ja, gut gepolstert ;-)
Du meinst eines aus meiner Gallery *MMS you never asked to get* ja das wären einige...
Somit könnte ich zumindest die Frauenquote auf meinem Blog erhöhen.

 

At 7/03/2006 05:56:00 PM, Anonymous Anonym

@Chnübler: Hmm...jo, do muess ig mir no öppis überlege für mis Blog. Hoffentlich i 4-5 Monät chan ig de e guete Upper-Body Shot mache mit öpperem wo chli druus chunt mit fötele. Do bietet sich mi Schwöschter eigentlich a...hm...

Anyway, gnue jetzt mit Kommentierle. Wünsch Dir no e schöne Tag.

 

At 7/03/2006 06:01:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@mischa:

http://www.clarissa-schwarz.ch/

Hier werde ich mich wahrscheinlich fotografieren lassen nach den Prüfungen

 

At 7/03/2006 07:25:00 PM, Anonymous Anonym

@ chnübler - Du wirst mich erkennen und wahrnehmen wenn Du mich siehst. Dafür muss ich Dir kein Pic senden..
Was wäre ein Spiderman ohne Maske!?

 

At 7/04/2006 07:33:00 PM, Blogger ChliiTierChnübler

@Spiderman: Ähm ein rotblauer Eisschnellläufer; ein FC BaselFan; ein Fan von der Dominikanischen Republik, Costa Rica, Frankreich, Island, Haiti, Kambodscha, Laos, Liechtenstein, Samoa, Russland, Thailand ... ; ein kleiner Mann der seine Strumpfhosen zu hoch gezogen hat....

Küsst du mich dann auch im Regen kopfüber hängend?

 

At 7/04/2006 08:48:00 PM, Anonymous Anonym

super, dr ganz Räge ir Nase....
aber ig luege de, dass es nid rägnet

 

At 7/11/2006 05:29:00 PM, Anonymous Anonym

Ist das jetzt ein Blog oder Chat ?

 

At 11/06/2006 03:54:00 PM, Anonymous Anonym

Hallo, also wür mi freue dich fotografiere zdörfe :-) schrib mer doch eifach, denn chömmer en termin abmache :-) und chasch mer denn grad no sege, woher du mi kennsch? smile

 

At 6/17/2008 04:50:00 PM, Anonymous Anonym

hey, merci für DVD LOST :-) DANKEDANKE!! :-)